Június 8., szombat - 28. nap

Utazás Lhasába

Felkeltem hétkor, zuhogott az eső, az útitársak úgy döntöttek, jobb lesz, ha a kilenc órás buszhoz megyünk és aludtak tovább. Én naplót írok. Fél nyolc körül elállt az eső - kíváncsi vagyok, mosott-e el utakat, hidakat. Mégsem állt el, csak elcsöndesedett átmenetileg. Meg is reggeliztem, míg a többiek aludat,

Fél kilenckor elindultunk a buszok felé, de az első utcasarkon elvesztettük egymást, Aurél a minibusz és taxiállomás felé, mi az állami buszpályaudvar felé vettük az irányt Gergővel. A dolog vége az lett, hogy különböző buszokkal jöttünk, bár menet közben a buszaink többször megelőzték egymást. Ilyenkor integettünk egymásnak. A Pata Hotelban négykor találkoztunk, Aurél fél-negyed órával előbb érkezett, mint mi.

A nap hátralévő részében mászkáltunk a városban, vásárolgattunk a holnap utáni túrára, vacsiztunk, megnéztük a Horvátország - Olaszországot (2:1) (disznóság, hogy a bíró nem adta meg a második olasz gólt!), a hotelban meg a Brazília - Kína (4:0) végét, sajnos a gólokat csak az összefoglalóból.

Potala

Megkérdeztük a repülőt is Chengduba: Y1220 + Y50 (fejlesztési díj)-ért adják a jegyet, ahogy LP alapján gondoltuk is. Foglalni látszólag nem lehet, meg kell venni rögtön a jegyet, úgyhogy holnap (vasárnap!) próbálunk majd pénzt váltani.

Este lezuhanyoztam, hajat is mostam, 12 napja először! Óriási élmény. A kollégák eltűntek vagy két órája internetezni. Én elteszem magam holnapra, hátha addigra felbukkannak.

elozo nap kovetkezo nap terkep